• BG-1 (1)

News

Chì ci pudemu sustene ?-U Moduli LCD Monitor Portable

Ùn hè micca surprisa chìmonitori portatilisò diventendu più populari. Più persone chì mai travaglianu in casa o sparte u so tempu trà casa è uffiziu. Se ùn vulete micca travaglià, creà, ghjucà ghjochi, o fighjà filmi in una sola stretta.display di notebook, l'implementazione di un monitor portatile furnisce u lussu di una configurazione di doppia schermu senza i display voluminosi è u PC desktop accumpagnatu.

Moduli 1

Pigliate u vostru travagliu o aula cun voi ùn importa induve andate cù stu picculu monitor portatile d'altu funziunamentu.15.6 inchhè a dimensione più adatta offerta per i monitors portatili. Questi monitori ponu avè una schermu chjuca, è di sicuru anu assai da offre è fà cù u vostru laptop per fà u travagliu facilmente sè vo site in un caffè o aspittendu u vostru prossimu volu. à l'aeroportu.

Intantu, parechji paesi cercanu di riduce u tempu di travagliu di e persone. Forse 2-3 anni dopu.A ghjente hà da travaglià solu 4 ghjorni à settimana.Ancu travaglià in casa. Allora, sè vo avete un monitor portatile, pudete manighjà qualcosa in ogni locu in ogni mumentu.

Disenhà a fabricazione superiore è u sviluppu depart.Which pudemu sustene a dimensione più bona di i moduli LCD Full HD 21.5inch, 15.6inch, 13.3inch è 10.1inch. Di sicuru, pudemu aiutà à persunalizà i Touch Panels se avete bisognu.

Ùn esse timida à inchiesta us.We amarà à sente u vostru esigenza è vi dà e nostre suluzioni.

Per piacè speru chì pudete per piacè guardà u nostru situ web: www.disenelec.com

Forsi truverete u vostru interessanteModuli LCD.


Tempu di Postu: Dec-14-2022