• BG-1 (1)

News

Cosa esattamente di e tecnulugia è e caratteristiche cumpletamente riflettenti è semi-riflettenti?

1. Pantalla piena trasparente

Ùn ci hè micca specchiu in u spinu di u screnu, è a luce hè furnita da una retroilluminazione.

A tecnulugia hà maturatu abbastanza per fà a prima scelta di i pruduttori di display.A visualizazione Disen hè ancu generalmente di tipu full-through.

Vantaggi:

●There hè luminosu è culurite funziunalità quandu leghje in u lume bassu o senza light.Specially in a stanza scura di notte, si pò dinù esse usatu comu un floodlight.

Svantaghji:

●In u sole di l'esterno, cum'è a retroilluminazione pare esse seriamente insufficiente in luminosità per via di una luminosità eccessiva di u sole. S'appoghjanu solu nantu à l'aumentu di a luminosità di a retroilluminazione perda rapidamente u putere, è l'effettu ùn hè micca satisfacente.

2.Reflective Screen

Ci hè un riflettore à u spinu di u screnu, è a pantalla di visualizazione pò esse vista in u sole o in a luce senza retroilluminazione.

Vantaggi:

●Tutta a luce hè riflessa, micca a luce diretta di cristalli liquidi ordinali, senza retroilluminazione è u cunsumu d'energia assai chjucu.

● Ùn ci hè micca una luce blu di l'urdinatore, abbagliamenti, etc. * A causa di l'usu di a riflessione di a luce ambientale, a lettura hè cum'è a lettura di un veru libru, ùn hè micca faciule per causà fatigue di l'ochji. esse un rendimentu eccellente.

Svantaghji:

●Colors sò dull è micca abbastanza bellu à esse usatu pi divertimentu.

●Incapace di vede o ancu leghje in pocu o senza luce.

● Adatta per i travagliadori, i travagliadori di l'informatica, a fatigue visuale, l'ochju seccu, a miopia alta, i amatori di lettura.

3.Semi-trasparente (semi-reflective) Screen

Sustituite u riflettore nantu à u spinu di u screnu riflettente cù una film riflettente specchiu.

Cù a retroilluminazione disattivata, a visualizazione TFT pò rende visibile l'imaghjina di a visualizazione riflettendu a luce ambientale.

Film riflettente: u fronte hè un specchiu, è a parte posteriore per vede pò vede à traversu u specchiu, hè vetru trasparente.

Cù l'aghjunzione di una retroilluminazione cumpletamente trasparente, si pò dì chì una schermu semi-riflettente è semi-trasparente hè un hibridu di una schermu riflettente è una schermu cumpletamente trasparente.Cumminendu i vantaghji di i dui, u schermu riflettente hà l'eccellente capacità di lettura in u sole di l'esterno è u schermu trasparente cumpletu hà l'eccellente capacità di lettura in poca luce è senza luce, è hà i vantaghji di un bassu cunsumu d'energia.


Tempu di post: Aug-29-2022