• BG-1 (1)

News

Chì sò i requisiti per i schermi di l'automobile?

nutizie 1.5 (1)

Oghje, i schermi LCD di l'auto sò usati sempre più in a nostra vita. Sapete quale sò i requisiti per i schermi LCD di l'auto ?I seguenti sò iintroduzione dettagliatas:

Perchè a schermu LCD di a vittura hè resistente à a temperatura alta è bassas?

Prima di tuttu, l'ambiente di travagliu di a vittura hè relativamente complicatu. I vitture sò obligati à travaglià, a matina è a sera, a primavera, l'estate, u vaghjimu è l'invernu, in diverse regioni di u mondu.

I vitture sò spessu esposti à u sole in l'estiu, è à e temperaturein a cabina pò ghjunghje à più di 60°C.I cumpunenti elettroni in a vittura deve esse capaci di travaglià nurmalmente cù a vittura.

In certi rigioni sittintriunali, l'inguernu hè assai fretu, è i schermi LCD ordinarii ùn ponu micca funziona.

In questi tempi, un schermu di visualizazione di cristalli liquidi chì hè resistente à e temperature alte è bassu hè necessariu per vede l'infurmazioni di guida per i cunduttori di vittura.è li scorta.

② Standards Internaziunali di Test di Sicurezza

Sicondu i rigulamenti rigidi di u standard naziunale, tutte e parte di a vittura anu da esse pruvata per 10 ghjorni, chì ponu detectà cumplettamente a prestazione di u dispusitivu di prova.

Frà elli, per i schermi LCD montati in veiculi, i standard di prova di schermi LCD in a prova di affidabilità di l'elettronica di l'automobilistica ISO è i normi cunnessi sò i seguenti:

nutizie 1.5 (2)

Température d'essai de stockage à haute température : 70 °C, 80 °C, 85 °C, 300 heures

Température d'essai de stockage à basse température : -20 °C, -30 °C, -40 °C, 300 heures

Funzionamentu di prova di alta temperatura è alta umidità: 40 ℃ / 90% RH (senza condensazione), 300 ore

Température d'essai de fonctionnement à haute température : 50 °C, 60 °C, 80 °C, 85 °C, 300 heures

Température d'essai de fonctionnement à basse température : 0 °C, -20 °C, -30 °C, 300 heures

Test di u ciclu di temperatura: -20 °C (1H) ← RT (10 min) → 60 °C (1H), ciclu cinque volte

Si pò vede da questu chì i requisiti per i schermi LCD di l'automobile sò assai altu.Si deve travaglià bè per più di 300 ore in cundizioni estremi da -40 ° C à 85 ° C.

③Prospettivi per u Sviluppu di Schermi LCD Automotive

Mentre a schermu LCD d'alta luminosità pò travaglià nurmalmente in ambienti di temperatura estrema, deve ancu esse visibile è impermeabile sottu u sole direttu ultra-brillante.

Inoltre, a GPU è a schermu di visualizazione di u modulu di visualizazione di cristalli liquidi generaranu calore durante l'usu, è più alta hè a risoluzione di u display di cristalli liquidi, più grande hè a generazione di calore.

Dunque, hè ancu un prublema tecnicu maiò per sviluppà un settore di prudutti di hardware chì risponde à e cundizioni di i veiculi.

Per questi mutivi, paragunatu cù a risoluzione di i schermi LCD cum'è i telefuni mobili, l'urdinatori è i TV, i schermi di visualizazione di e vitture sò relativamente cunservatori.

Avà a tecnulugia di u schermu LCD hè diventata sempre più matura, è l'applicazione di i schermi LCD di u veiculu hè ancu in crescita. U schermu LCD pò risponde cumplettamente à l'ambienti di travagliu cambiante è à i bisogni di u travagliu di a vittura.

L'applicazione di schermi LCD in l'automobile hà subitu una grande trasformazione. Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, u momentu di sviluppu di schermi LCD montati in veiculi serà ancu assai rapidu.

Shenzhen DiSen Display Technology Co., Ltd. hè una impresa d'alta tecnulugia chì integra R&D, cuncepimentu, pruduzzione, vendita è serviziu. Si focalizeghja nantu à a R & S è a fabricazione di schermi industriali, montati in veiculi, schermi tattili è prudutti di bonding otticu.I prudutti sò largamente usati in l'equipaggiu medicale, i terminali industriali portatili, i terminali IoT è e case intelligenti.Hà una ricca sperienza in R & S è a fabricazione di schermi LCD tft, display industriali è automobilistici, schermi tattili è laminazione completa, è hè un capu in l'industria di a visualizazione.


Tempu di posta: 05-Jan-2023