• BG-1 (1)

News

L'ascesa di l'OLED, PWM dimming d'alta frequenza avanzata à 2160Hz

Cosa sò DC dimming è PWM dimming? Vantaghji è svantaghji di dimming CD è OLED è PWM dimming?

Per uschermu LCD, perchè usa a strata di retroilluminazione, cusì cuntrullà direttamente a luminosità di a strata di retroilluminazione per riduce a putenza di a strata di retroilluminazione pò aghjustà facilmente a luminosità di u screnu, stu modu di regolazione di luminosità hè DC dimming.

Ma per u high-endschermi OLEDcomunmente utilizatu attualmente, a dimming DC ùn hè micca cusì adatta, u mutivu hè chì l'OLED hè una schermu auto-illuminante, ogni pixel emette luce indipindente, è l'aghjustamentu di a putenza luminosa di u screnu OLED agirà direttamente nantu à ogni pixel, una schermu 1080P hà. più di 2 milioni di pixel. Quandu u putere hè bassu, liggeri fluttuazioni pruvucarà l'illuminazione irregolare di diversi pixels, risultatu in prublemi di luminosità è di culore.

Scopu à l'incompatibilità di dimming DC in schermi OLED, l'ingegneri anu sviluppatu un metudu di dimming PWM, usa u residu visuale di l'ochju umanu per cuntrullà a luminosità di u screnu attraversu l'alternanza continua di "schermu luminoso-schermu off-schermu luminoso- off screen ". Più a schermu hè accesa per unità di tempu, più alta hè a luminositàschermu, è vice versa.Ma stu modu di dimming hà ancu difetti, u so usu in bassa luminosità, faciule per causà discomfort ocular.Attuale, 480Hz hè comunmente utilizatu in dimming PWM di bassu luminosità in l'industria. A visione umana ùn pò micca detect stroboscope à 70Hz. .Sembra chì a freccia di commutazione di 480Hz hè abbastanza, ma i nostri celluli visuali ponu sempre sensu stroboscopiu, cusì guidanu i musculi di l'ochju per aghjustà. Questu pò purtà à discomfort ocular dopu l'usu prolongatu. U metudu di dimming hè un fattore impurtante in relazione. à u cunfortu di l'usu di u schermu, è hè ancu unu di i focus di a ricerca di l'industria in l'ultimi dui anni.

efsd


Tempu di post: 21-mar-2023