• BG-1(1)

Nutizie

L'ascesa di l'OLED, a dimming PWM d'alta frequenza hà fattu una rivoluzione finu à 2160Hz

Chì sò u dimming DC è u dimming PWM? Vantaghji è svantaghji di u dimming CD è di u dimming OLED è PWM?

Per uSchermu LCD, perchè usa u stratu di retroilluminazione, dunque cuntrolla direttamente a luminosità di u stratu di retroilluminazione per riduce a putenza di u stratu di retroilluminazione pò facilmente aghjustà a luminosità di u schermu, questu modu di regulazione di a luminosità hè a dimming DC.

Ma per l'alta gammaschermi OLEDCumunamente adupratu attualmente, a regulazione di a luminosità DC ùn hè micca cusì adatta, a ragione hè chì OLED hè un schermu autoilluminante, ogni pixel emette luce indipindentamente, è l'aghjustamentu di a putenza luminosa di u schermu OLED agisce direttamente nantu à ogni pixel, un schermu 1080P hà più di 2 milioni di pixel. Quandu a putenza hè bassa, lievi fluttuazioni causeranu un'illuminazione irregulare di diversi pixel, risultendu in prublemi di luminosità è culore. Questu hè ciò chì chjamemu un "schermu di stracci".

Cù l'obiettivu di l'incompatibilità di a regulazione di a luminosità in corrente continua in i schermi OLED, l'ingegneri anu sviluppatu un metudu di regulazione di a luminosità PWM, chì usa u residu visuale di l'ochju umanu per cuntrullà a luminosità di u schermu attraversu l'alternanza cuntinua di "schermu luminosu-schermu spento-schermu luminosu-schermu spento". Più tempu u schermu hè acceso per unità di tempu, più alta hè a luminosità di u schermu.schermu, è vice versa. Ma questu modu di dimming hà ancu difetti, u so usu in bassa luminosità, faciule da causà discomfort à l'ochji. Attualmente, 480Hz hè cumunamente adupratu in u dimming PWM à bassa luminosità in l'industria. A visione umana ùn pò micca rilevà u stroboscopiu à 70Hz. Pare chì a frequenza di cummutazione di 480Hz sia sufficiente, ma e nostre cellule visuali ponu ancu sente u stroboscopiu, cusì spingeranu i musculi di l'ochju à adattassi. Questu pò purtà à discomfort à l'ochji dopu un usu prolongatu. U metudu di dimming hè un fattore impurtante ligatu à u cunfortu di l'usu di u schermu, è hè ancu unu di i punti focali di a ricerca industriale in l'ultimi dui anni.

efsd


Data di publicazione: 21 di marzu di u 2023