• BG-1(1)

Nutizie

U mercatu mundiale di pannelli OLED basati nantu à u siliciu AR/VR righjungerà 1,47 miliardi di dollari americani in u 2025.

U nome di OLED basatu annantu à u siliciu hè Micro OLED, OLEDoS o OLED nantu à u siliciu, chì hè un novu tipu di tecnulugia di micro-display, chì appartene à una branca di a tecnulugia AMOLED è hè principalmente adatta per i prudutti di micro-display.

A struttura OLED basata annantu à u siliciu include duie parti: un backplane di guida è un dispositivu OLED. Hè un dispositivu di visualizazione à diodi emettitori di luce organica attiva fattu cumbinendu a tecnulugia CMOS è a tecnulugia OLED è aduprendu u siliciu monocristallinu cum'è backplane di guida attiva.

L'OLED à basa di siliciu hà e caratteristiche di piccule dimensioni, pesu ligeru, alta risoluzione, altu rapportu di cuntrastu, bassu cunsumu energeticu è prestazioni stabili. Hè a tecnulugia di micro-display più adatta per a visualizazione vicinu à l'ochju, è hè attualmente aduprata principalmente in u campu militare è in u campu industriale di Internet.

I prudutti intelligenti AR/VR indossabili sò i principali prudutti d'applicazione di OLED à basa di siliciu in u campu di l'elettronica di cunsumu. In l'ultimi anni, a cummercializazione di u 5G è a prumuzione di u cuncettu metaversu anu injectatu una nova vitalità in u mercatu AR/VR, investendu in cumpagnie giganti in questu campu cum'è Apple, Meta, Google, Qualcomm, Microsoft, Panasonic, Huawei, TCL, Xiaomi, OPPO è altri stanu accelerendu u spiegamentu di prudutti cunnessi.

Durante u CES 2022, Shiftall Inc., una filiale interamente pusseduta da Panasonic, hà presentatu i primi occhiali VR à alta gamma dinamica 5.2K di u mondu, MagneX;

TCL hà publicatu i so occhiali AR di seconda generazione TCL NXTWEAR AIR; Sony hà annunziatu u so visore PSVR di seconda generazione Playstation VR2 sviluppatu per a cunsola di ghjocu PlayStation 5;

Vuzix hà lanciatu i so novi occhiali intelligenti M400C AR, chì presentanu tutti display OLED à basa di silicone. Attualmente, ci sò pochi pruduttori impegnati in u sviluppu è a pruduzzione di display OLED à basa di silicone in u mondu. E cumpagnie europee è americane sò entrate in u mercatu prima, principalmente eMagin è Kopin in i Stati Uniti, SONY in Giappone, Microoled in Francia, Fraunhofer IPMS in Germania è MED in u Regnu Unitu.

L'imprese impegnate in schermi OLED à basa di siliciu in Cina sò principalmente Yunnan OLiGHTEK, Yunnan Chuangshijie Photoelectric (BOE Investment), Guozhao Tech è SeeYa Technology.

Inoltre, cumpagnie cum'è Sidtek, Lakeside Optoelectronics, Best Chip&Display Technology, Kunshan Fantaview Electronic Technology Co., Ltd. (Visionox Investment), Guanyu Technology è Lumicore stanu ancu implementendu linee di pruduzzione è prudutti OLED basati nantu à u siliciu. Spinta da u sviluppu di l'industria AR/VR, si prevede chì a dimensione di u mercatu di i pannelli di visualizazione OLED basati nantu à u siliciu crescerà rapidamente.

E statistiche di CINNO Research mostranu chì u mercatu mundiale di i pannelli di visualizazione OLED basati nantu à u siliciu AR/VR valerà 64 milioni di dollari americani in u 2021. Si prevede chì cù u sviluppu di l'industria AR/VR è l'ulteriore penetrazione di a tecnulugia OLED basata nantu à u siliciu in u futuru,

Si stima chì u mercatu mundiale AR/VR basatu annantu à u siliciuSchermu OLEDU mercatu di i pannelli righjungerà 1,47 miliardi di dollari americani da u 2025, è u tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) da u 2021 à u 2025 righjungerà u 119%.

U mercatu mundiale di pannelli OLED à basa di siliciu ARVR righjungerà 1,47 miliardi di dollari americani in u 2025.


Data di publicazione: 13 d'ottobre di u 2022