• BG-1 (1)

News

U mercatu glubale di pannelli OLED basati in siliciu AR / VR righjunghji 1,47 miliardi di $ US in 2025

U nome di OLED basatu in siliciu hè Micro OLED, OLEDoS o OLED in Silicon, chì hè un novu tipu di tecnulugia di micro-display, chì appartene à un ramu di a tecnulugia AMOLED è hè principalmente adattatu per i prudutti di micro-display.

A struttura OLED basata in siliciu include duie parti: un backplane di guida è un dispositivu OLED.Hè un dispositivu di visualizazione di diodi emettitori di luce organica attiva cumminendu a tecnulugia CMOS è a tecnulugia OLED è aduprendu siliciu unicu cristallu cum'è un backplane di guida attivu.

L'OLED basatu in silicone hà e caratteristiche di piccula dimensione, pesu ligeru, alta risoluzione, altu rapportu di cuntrastu, bassu cunsumu d'energia è rendimentu stabile. u campu militare è u campu di Internet industriale.

I prudutti AR / VR smart wearable sò i principali prudutti d'applicazione di l'OLED basati in siliciu in u campu di l'elettronica di u cunsumu. In l'ultimi anni, a cummercializazione di 5G è a prumuzione di u cuncettu metaversu anu injected nova vitalità in u mercatu AR / VR, investendu. in cumpagnie giganti in questu campu, cum'è Apple, Meta, Google, Qualcomm, Microsoft, Panasonic, Huawei, TCL, Xiaomi, OPPO è altri acceleranu l'implementazione di prudutti cunnessi.

Durante u CES 2022, Shiftall Inc., una filiale di Panasonic, hà mostratu i primi occhiali VR di alta gamma dinamica 5.2K di u mondu, MagneX;

TCL hà liberatu i so occhiali AR di seconda generazione TCL NXTWEAR AIR;Sony hà annunziatu a so cuffie PSVR di seconda generazione Playstation VR2 sviluppata per a consola di ghjocu PlayStation 5;

Vuzix hà lanciatu i so novi occhiali intelligenti M400C AR, chì tutti presentanu schermi OLED basati in siliciu. Attualmente, ci sò pochi pruduttori impegnati in u sviluppu è a produzzione di schermi OLED basati in siliciu in u mondu. E cumpagnie europee è americane sò entrate in u mercatu prima. ,principalmente eMagin è Kopin in i Stati Uniti, SONY in Giappone, Microoled in Francia, Fraunhofer IPMS in Germania è MED in u Regnu Unitu.

L'imprese impegnate in schermi di visualizazione OLED basati in siliciu in Cina sò principalmente Yunnan OLiGHTEK, Yunnan Chuangshijie Photoelectric (BOE Investment), Guozhao Tech è SeeYa Technology.

Inoltre, cumpagnie cum'è Sidtek, Lakeside Optoelectronics, Best Chip & Display Technology, Kunshan Fantaview Electronic Technology Co., Ltd. (Visionox Investment), Guanyu Technology è Lumicore implementanu ancu linee è prudutti OLED basati in silicu. l'industria AR / VR, a dimensione di u mercatu di i pannelli di visualizazione OLED basati in siliciu hè prevista per espansione rapidamente.

Statistiche di CINNO Research mostranu chì u mercatu globale di pannelli di display OLED basati in silicio AR / VR valerà 64 milioni di $ in 2021. Hè previstu chì cù u sviluppu di l'industria AR / VR è a più penetrazione di a tecnulugia OLED basata in siliciu. in u futuru,

Hè stimatu chì u glubale AR / VR basatu in siliconeDisplay OLEDU mercatu di pannelli righjunghji US $ 1.47 miliardi da u 2025, è u tassu di crescita annuale compostu (CAGR) da 2021 à 2025 ghjunghjerà à 119%.

U mercatu glubale di pannelli OLED basati in silicone ARVR ghjunghjerà à 1,47 miliardi $ US in 2025


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022