• BG-1 (1)

News

TFT LCD vs Super AMOLED: Quale tecnulugia di visualizazione hè megliu?

srhfd (1)

Cù u sviluppu di i tempi, a tecnulugia di visualizazione hè ancu sempre più innovativa, i nostri telefoni intelligenti, tablette, laptop, TV, lettori media, smart wears white goods è altri apparecchi cù display anu parechje opzioni di visualizazione, cum'èLCD, OLED, IPS, TFT, SLCD, AMOLED, ULED è altre tecnulugii di visualizazione chì avemu spessu intesu. In seguitu ci focalizemu nantu à duie tecnulugia di visualizazione più cumuni,TFT LCDè AMOLED, per paragunà e so differenzi è quale tecnulugia hè megliu.

TFT LCD

Display LCD TFT da 7 pollici

 

TFT LCDsi riferisce à a visualizazione di cristalli liquidi di transistor di film sottile, chì hè unu di i più display di cristalli liquidi. TFT LCD hà parechji tipi diffirenti, chì ponu esse classificati cum'è TN, IPS, VA, etc. Siccomu i display TN ùn ponu micca cumpete cù AMOLED in termini di display. qualità, usemu IPS TFT per paragunà.

Super AMOLED

Super Amoled

 

OLED significa Organic Light Emitting Diode, è ci sò ancu parechji tipi di OLED, chì ponu esse divisi in PMOLED (Passive Matrix Organic Light Emitting Diode) è AMOLED (Active Matrix Organic Light Emitting Diode).In listessu modu, avemu ancu sceltu quì per paragunà u megliu rendimentu di Super AMOLED è IPS TFT.

TFT LCD vs Super AMOLED
  IPS TFT AMOLED
Fonte di luce Hè bisognu di una retroilluminazione LED / CCFL Emette luce propria, auto-illuminante
Spessore Più grossu per via di a retroilluminazione Profilu assai slim
Anguli di vista IPS TFT cù anguli di vista finu à 178 gradi Angulu di vista più largu
Culori Meno vibrante perchè usa una retroilluminazione per illuminà i pixel Più precisa, più pura è vera perchè ogni pixel nantu à una pantalla AMOLED emette a so propria luce
Tempu di risposta Più longu Più corta
Frequenza di rinfrescante Bassa Più altu è ponu visualizà l'imaghjini più rapidamente è liscia
Leghjite à a luce di u sole Facilmente è pocu costu per uttene usendu retroilluminazione d'alta luminosità, schermi transflettivi, ligame otticu è trattamentu di superficia Hè bisognu di guidà duru è difficiule
Cunsumu d'energia Più altu perchè i pixelli nantu à una pantalla TFT sò sempre illuminati da a retroilluminazione Meno putenza perchè i pixelli nantu à una schermu AMOLED si illuminanu solu quandu anu bisognu
Tempu di vita Più longu Shorter, soprattuttu affettatu da a prisenza di l'acqua
Disponibilità Ampiamente dispunibule in diverse dimensioni è parechji fabricatori da sceglie Attualmente, ùn hè micca pussibule di ottene a produzzione in massa di schermi di grande dimensione, è hè soprattuttu utilizatu per i telefoni cellulari è altri prudutti portatili.
     

Nantu à u prublema di AMOLED è IPS chì hè megliu, i benevolenti vedenu a saviezza di u sàviu.Per l'utilizatori sia schermu IPS o schermu AMOLED, sempre chì pò purtà una bona sperienza visuale hè una bona schermu.

Sè site interessante in stu tipu di dui prudutti, benvenuti calorosamente à cuntattate cun noi in ogni mumentu, simu prufessiunali prufessiunali per ogni tipu di display LCD persunalizatu cù pannellu tattile è pannellu PCB solu suluzione cumpleta!


Tempu di Postu: Nov-03-2022