• BG-1 (1)

News

Novi Applicazioni per VR in u Metaverse

1

In ambienti cumplessi, l'omu pò capisce u significatu di u discorsu megliu cà l'AI, perchè usemu micca solu l'arechje, ma ancu i nostri ochji.
Per esempiu, vedemu a bocca di qualcunu chì si move è pò intuitivamente sapè chì u sonu chì avemu intesu deve vene da quella persona.
Meta AI travaglia in un novu sistema di dialogu AI, chì hè di insegnà à l'AI à amparà ancu à ricunnosce correlazioni sottili trà ciò chì vede è sente in una conversazione.
VisualVoice impara in modu simile à cumu l'omu amparanu à maestru di novi cumpetenze, permettendu a separazione di u discorsu audio-visuale imparendu segnali visuali è auditivi da i video senza etichetta.
Per i machini, questu crea una percepzione megliu, mentre chì a percepzione umana migliora.
Immaginate di pudè participà à riunioni di u gruppu in u metaversu cù i culleghi di tuttu u mondu, uniscendu à e riunioni di u gruppu più chjucu cumu si movenu attraversu u spaziu virtuale, durante u quali i riverberi di u sonu è i timbri in a scena facenu secondu l'ambiente Ajustate in cunseguenza.
Vale à dì, pò uttene infurmazioni audio, video è testu à u stessu tempu, è hà un mudellu di cunniscenza ambientale più riccu, chì permette à l'utilizatori di avè una sperienza di sonu "assai wow".


Tempu di post: Jul-20-2022