• BG-1 (1)

News

In l'industria di u pannellu TFT, i principali produttori di pannelli naziunali in Cina aumenteranu a so disposizione di capacità in 2022, è a so capacità continuerà à aumentà.

In l'industria di i pannelli TFT, i principali pruduttori di pannelli naziunali di a Cina aumenteranu a so capacità in u 2022, è a so capacità continuerà à aumentà. Metterà una nova pressione nantu à i pruduttori di pannelli giapponesi è coreani, è u mudellu di cumpetizione s'intensificherà.
1. Changsha HKC Optoelectronics Co., Ltd.

1

U 25 d'aprile di u 2022, cù l'illuminazione di a 12a linea di produzzione in ferraghju pocu fà, Changsha HKC Optoelectronics Co., LTD., cù un investimentu tutale di 28 miliardi di yuan hè andatu in piena operazione, a 8.6a generazione di Changsha HKC ultra-alta. -Definizione di u novu prughjettu di a linea di produzzione di u dispositivu di visualizazione stallatu in a Zona di Sviluppu Economicu di Liuyang in settembre 2019, chì copre una superficie di circa 1200 acre, cù una superficie di custruzzione totale di 770.000 metri quadrati, cumprese 640.000 metri quadrati di pianta principale.
I prudutti principali di Changsha HKC sò 8K, 10K è altri pannelli LCD ultra-alta definizione è display di luce bianca.Dopu chì u prughjettu ghjunghje à a capacità, u valore di pruduzzione annuale stimatu di più di 20 miliardi di yuan, entrate fiscali di più di 2 miliardi di yuan. I prudutti principali sò 50", 55", 65", 85", 100" è altri display 4K, 8K di definizione ultra-alta grandezza. Ora avemu stabilitu relazioni strategiche di cooperazione cù Samsung, LG, TCL, Xiaomi, Konka, Hisense, Skyworth è altri fabricatori di prima linea naziunali è stranieri. Hè statu 50", 55", 65", 85", 100 "è altri mudelli di vendita di produzzione di massa, l'ordine sò scarsi.
2.CSOT/China Star Optoelectronic Technology Co, Ltd.

2

U prughjettu di l'espansione di u modulu CSOT d'alta generazione hè situatu in Huizhou, a pruvincia di Guangdong, hè un sub-prughjettu di u prughjettu di integrazione di u Modulu TCL cù un investimentu tutale di 12,9 miliardi di yuan. è messu in pruduzzione u 12 di ghjugnu 2018. A seconda fase di u prughjettu di u modulu, chì sustene u prughjettu di Shenzhen TCL Huaxing T7, hè stata ufficialmente messa in produzzione u 20 ottobre 2020. À a fine di u 2021, u prughjettu di espansione di moduli di alta generazione di CSOT hà iniziatu. cun un investimentu tutale di 2,7 miliardi di yuan. A custruzzione copre prughjetti di moduli d'alta generazione di 43-100 inch, cù una pruduzzione annuale prevista di 9,2 milioni di pezzi, principia u 10 dicembre, è a produzzione principia à principiu di 2023.
I quattru prughjetti di TCL HCK, Maojia Technology, Huaxian Optoelectronics è Asahi Glass custituiscenu e decine di miliardi d'investimenti in a catena di l'industria di visualizazione di semiconduttori di l'oghje. L'investimentu tutale di u prughjettu di espansione di moduli di alta generazione TCL Huizhou HCK hè di 2,7 miliardi di yuan, l'investimentu tutale. U prughjettu di a basa industriale di integrazione di moduli intelligenti di a nova generazione di Maojia Technology hè di 1,75 miliardi di yuan, l'investimentu tutale di u prughjettu di moduli di cristalli liquidi di Huaxian Optoelectronics hè di 1,7 miliardi di yuan, è l'investimentu tutale di u vetru di 11 generazione di Asahi Glass. U prughjettu di espansione di a linea di produzzione speciale supera i 4 miliardi di yuan. Dopu chì u prugettu hè finitu, rinfurzà ancu a forza industriale di Huizhou Zhongkai è rinfurzà a cumpetitività core di l'industria di visualizazione video ultra-alta definizione di Huizhou!
3.Xiamen Tianma Microelectronics Co., Ltd.

3

Tianma, u prughjettu di a linea di produzione di pannellu di visualizazione di a generazione 8.6, cun un investimentu tutale di 33 miliardi di yuan, hè intrutu in a fase di implementazione. Finu à ora, l'investimentu tutale di Tianma in Xiamen hà righjuntu 100 miliardi di yuan. U cuntenutu di stu prughjettu: Custruzzione di un novu panel di display. linea di pruduzzione di a generazione 8.6 capace di trasfurmà 120 000 fogli di sustrati di vetru 2250 mm × 2600 mm per mese. A tecnulugia principale di u prugettu hè a-Si (silicu amorfu) è IGZO (indium gallium zinc oxide) tecnulugia doppia-track parallel.Target Mercatu di prudutti per l'applicazioni di visualizazione cum'è l'automobile, i display IT (cumprese tablette, laptops, monitori, etc.), prudutti industriali, ecc. Sicondu u pianu, Tianma investirà è stabiliscerà una sucietà di prughjettu di joint venture in Xiamen per mezu di u so propiu propiu. filiale Xiamen Tianma è i so cumpagni, China International Trade Holding Group, Xiamen Railway Construction Development Group è Xiamen Jinyuan Industrial Development Co., Ltd. à custruì u prugettu, u situ locu di u prugettu sarà inTongxiang High-tech City.
Attualmente, Tianma mantene a quota di mercatu n ° 1 in u mondu in i campi di pannelli di telefoni cellulari LTPS, schermi di perforazione di telefoni cellulari LCD, è schermi montati in veiculi. campu di visualizazione di i veiculi; à u listessu tempu, aiuterà à accelerà l'espansione di i mercati IT cum'è l'urdinatori notebook è i tablette, è à migliurà ulteriormente u layout di a linea di produzzione di a cumpagnia di piccula è mediana dimensione.


Tempu di Post: 31-May-2022