• BG-1 (1)

News

Cumu sceglie un schermu LCD adattatu?

Un schermu LCD d'alta luminosità hè un schermu di cristalli liquidi cù alta luminosità è cuntrastu.Pò furnisce una visione di vista megliu sottu una forte luce ambientale.U schermu LCD ordinariu ùn hè generalmente micca faciule per vede l'imaghjini sottu una luce forte.Lasciami dicu ciò chì hè a diffarenza trà un LCD d'alta luminosità è un LCD ordinariu.

1-U schermu LCD d'alta luminosità richiede un longu tempu per travaglià, è a diversità di l'ambiente è u cambiamentu di temperatura sò grande.Dunque, altu cuntrastu, durabilità è stabilità sò diventati caratteristiche indispensabili di i schermi LCD industriali.

2-Splendore di u screnu LCD d'alta luminosità da 700 à 2000cd.In ogni casu, u cunsumadore generale hà solu 500cd / ㎡, a vita di retroilluminazione di u screnu LCD d'alta luminosità pò ghjunghje sin'à 100.000 ore, è a pantalla LCD ordinaria pò esse usata solu per 30.000-50.000 ore;a temperatura di l'ambienti di u schermu LCD luminoso varieghja da -30 gradi à 80 gradi, è u screnu LCD ordinariu da 0 à 50 gradi.

3-In più, u screnu LCD high-bright hà ancu i vantaghji di l'interferenza anti-vibrazione è anti-elettromagnetica, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, angolo di vista largu è distanza di vista luntanu, chì sò ancu incomparabile cù schermi LCD ordinali.

4-A luminosità specifichi dipende sempre di l'applicazione di u pruduttu.S'ellu hè solu utilizatu in l'internu per furnisce una funzione di visualizazione, a luminosità hè solu bisognu di luminosità ordinaria è u costu hè più prezzu.

Cumu sceglie un schermu LCD adattatu
Cumu sceglie un schermu LCD adattatu-2

Tempu di Postu: Dec-11-2021