• BG-1 (1)

News

Sapete quale sò e precauzioni di utilizà a pantalla LCD TFT?

Modulu TFT LCD hè u screnu LCD più sèmplice, più una piastra di retroilluminazione LED più una scheda PCB è infine più un frame.TFT di ferru ùn sò micca solu utilizati in casa, ma ancu spessu usati fora, è avè bisognu di adattà à l'ambiente esternu cumplessu di tutti i tempi.schermu LCDin usu à pagà attente à ciò chì i prublemi?Disen mostra sottu una breve introduzione à l 'usu di modulu di cristalli liquidu quandu a cunniscenza pertinente.

dtrfgd (1)

1. A visualizazione di cristalli liquidi (LCD) deve impedisce l'applicazione di tensione DC:

U più chjucu u cumpunente DC di a tensione di guida, u megliu. U massimu ùn hè micca più di 50mV. Se u cumpunente DC hè troppu grande per un bellu pezzu, l'elettrolisi è l'invechje di l'elettrodi si feranu, riducendu cusì a vita.

2. A visualizazione di cristalli liquidi (LCD) deve impedisce l'irradiazione ultravioletta:

U cristallu liquidu è u polarizatore sò materia urganica, in l'irradiazione ultravioletta si verifica una reazione fotochimica, deterioramentu, cusì in l'assemblea di u dispositivu LCD deve esse basatu annantu à u so usu è l'usu di l'ambiente per cunsiderà se a necessità di esse installata davanti à u filtru UV. o altri metudi di prevenzione UV, l'usu deve ancu evità longu tempu di luce diretta di u sole.

3. A visualizazione di cristalli liquidi (LCD) deve prevene l'erosione di gas dannosa:

U cristallu liquidu è u polarizatore hè materia urganica, reazione chimica, deterioramentu in l'ambiente di gasi dannosi, cusì in usu deve piglià misure d'isolazione di gas dannosi, in più, dopu l'assemblea di tutta a macchina, ùn fate micca un almacenamentu sigillatu longu, in ordine per impediscenu plastica shell è circuit board agenti di pulizia cuncintrazzioni di gas chimicu hè troppu grande dannu à u cristallu liquidu è polarizer.

4. Dispositivu di visualizazione di cristalli liquidi hè fattu di dui pezzi di vetru, trà elli solu 5 ~ 10um, assai thin.E a superficia interna di u vetru hè ricoperta da una strata di film direzzione, hè faciule da distrugge. fate attenzione à i seguenti punti:

①A superficia di u dispusitivu di cristalli liquidi ùn pò micca aghjunghje troppu pressione, per ùn distrughje a strata direzzione. Se a pressione hè troppu grande o u dispusitivu hè pressatu a manu in u prucessu di assemblea, ci vole à stà per una ora è dopu. accende.

②Ricurdatevi di ùn avè micca cambiamenti drastici di temperatura in u prucessu di accensione.

③A pressione di u dispusitivu deve esse uniformi, appughjà solu u bordu di u dispusitivu, micca appughjà u mezu, è ùn pò micca inclinare a forza.

5.Perchè u statu di cristalli liquidu sparirà fora di un certu intervallu di temperatura, cusì deve esse almacenatu è utilizatu in a temperatura specifica. A temperatura hè troppu alta, u statu di cristalli liquidi sparisce, diventa liquidu, a superficia di visualizazione hè nera, pò. Ùn funziona micca, per piacè nutate chì in questu mumentu ùn ci hè micca u putere, cum'è a temperatura pò esse restaurata dopu à a riduzione. Se a temperatura hè troppu bassa, i cristalli liquidi cumincianu à congelate, causendu danni permanenti. In più, u LCD pruducerà bolle. quandu hè almacenatu à a temperatura limite per un longu tempu o sottumessu à vibrazioni è scossa.

6. Impedisce a rottura di u vetru: postu chì u dispusitivu di visualizazione hè fattu di vetru, s'ellu casca, u vetru certamente si romperà, cusì u metudu di assemblea di u filtru è a resistenza à a vibrazione è à l'impattu di l'assemblea deve esse pruvatu in u disignu di a macchina sana.

7. Dispositivi a prova di umidità: A causa di u cunsumu di bassa tensione è di u micro putere di i dispositi di visualizazione di cristalli liquidi, a resistività di i materiali di cristalli liquidi hè assai alta (finu à 1X1010Ω o più). u vetru pò fà u dispusitivu in u display, u fenomenu di "stringa" trà e rùbbriche, cusì u disignu di a macchina deve cunsiderà a prova di umidità. Di solitu, pruvate à mette in a temperatura di 5 ~ 30 ℃, umidità 65% cundizioni.

8. Prevenzione di l'elettricità statica: a tensione di cuntrollu è di guida in u modulu hè assai bassu, u circuitu CMOS di cunsumu d'energia micro, hè faciule d'esse rottu da l'electricità statica, a rottura di l'electricità statica hè un tipu di dannu chì ùn pò micca esse riparatu, è U corpu umanu pò qualchì volta pruduce finu à decine di volti o centinaie di volti di elettricità statica, cusì, in l'assemblea, u funziunamentu è l'usu deve esse estremamente attentu, deve esse strettamente elettricità antistatica.

Ùn aduprate micca a manu per toccu u piombo esterno, a scheda di circuitu sopra u circuitu è ​​u quadru di metallu. U ferru di saldatura utilizatu per a saldatura è l'attrezzi elettrici utilizati per l'assemblea deve esse bè cunnessu à a terra senza perdite di electricità. L'electricità statica pò ancu esse. pruduciutu quandu l'aria hè secca.

9. Trattamentu di pulizia di l'apparecchi di cristalli liquidi: perchè a superficia di cristalli liquidi per a polaroid plastica è u riflettore, cusì l'assemblea, u almacenamentu deve evità i graffii sporchi.

Fundatu in u 2020,Disen Electronics Co., Ltd.hè un prufessiunali prufessiunali di LCD, touch screen è display touch integrate suluzioni. I nostri prudutti includenu pannellu LCD TFT, modulu TFT LCM è modulu TFT LCM cù schermu capacitivu o resistivo (supportu in forma di cornice è in forma cumpleta). Pannellu di cuntrollu LCD è touch screen. pannellu di cuntrollu, display industriale, suluzioni di visualizazione medica, suluzioni per PC industriali, suluzioni di visualizazione persunalizati, pannellu PCB è display cù soluzioni di pannellu di cuntrollu, pudemu furnisce specificazioni cumplete, prudutti di costu è servizii persunalizati, benvenuti à cuntattateci!


Tempu di post: 21-mar-2023