• BG-1 (1)

News

U tassu d'utilizazione di a linea di produzzione di pannelli in Cina in aprile: LCD hè in calata di 1,8 punti percentuali, AMOLED in calata di 5,5 punti percentuali

Sicondu i dati di l'inchiesta mensile di CINNO Research in l'aprile 2022, u tassu mediu d'utilizazione di e fabbriche di pannelli LCD domestici era di 88,4%, in calata di 1,8 punti percentuali da marzu.Frà elli, u tassu mediu di utilizazione di e linee di bassa generazione (G4.5 ~ G6) era 78.9%, calata di 5.3 punti percentuali da marzu;u tassu di usu mediu di linii high-generation (G8 ~ G11) era 89.4%, calata paragunatu à marzu 1.5 punti pircintuali.

907ba1da8f80d04822813f96a057ea0

1.BOE: U tassu d'utilizazione mediu di e linee di produzzione TFT-LCD in Aprile era stabile à circa 90%, chì hè basicamente u listessu di marzu, ma a rata di utilizazione media di e so linee di bassa generazione G4.5 ~ G6 hè cascata. à 85%, mese-on-month down 5 punti percentuali. A causa di un ghjornu di travagliu menu in April chì in marzu, l'area di pruduzzione tutale di BOE in April diminuì da 3.5% mese-on-month. A rata d'utilizazione di BOE AMOLED e linee di produzzione in April era ancu simile à quella di marzu, sempre à un livellu bassu.

2.TCL Huaxing: U tassu d'utilizazione generale di a linea di produzzione TFT-LCD hè cascatu à u 90% in April, in calata di 5 punti percentuali da Marzu, soprattuttu perchè u numeru di linee di alta generazione messe in funziunamentu hè statu aghjustatu, è a pruduzzione Wuhan t3. linea era sempre in funzione à piena capacità. U ritmu di u funziunamentu di a linea di pruduzzione Huaxing AMOLED t4 in April era attornu à 40%, un pocu più altu di u livellu di u funziunamentu mediu di fabbriche di pannelli AMOLED domestici.
3.HKC: A rata d'utilizazione media di a linea di produzzione HKC TFT-LCD in aprile era di 89%, una ligera diminuzione di quasi 1 puntu percentuali cumparatu cù marzu. In termini di linee di produzzione, u tassu d'utilizazione di a pianta HKC Mianyang hè relativamente bassu. ,E l'ajustamentu di u numeru di e linee di produzzione in opera ùn hè micca grande. Solu u numeru di operazioni in a pianta di Changsha hà aumentatu ligeramente.


Postu tempu: Jul-06-2022