• BG-1 (1)

News

Schermo di visualizazione di 7 inch: vi porta un piacè visuale perfettu

A visualizazione di 7-inch hè un dispositivu di visualizazione populari in l'ultimi anni, chì pò furnisce l'imaghjini chjari è dilicati, per chì i cunsumatori ponu uttene un piacè visuale perfettu.In e seguenti sezzioni, introducemu e caratteristiche, l'applicazioni è e precauzioni di a visualizazione di 7 inch per aiutà à capisce megliu u dispusitivu di visualizazione.

wps_doc_2
wps_doc_0

1-e caratteristiche di u screnu di visualizazione di 7 inch

1)taglia

Display di 7 inchchì varieghja in grandezza da 4 "à 10.1", i visuali sò abbastanza nitidi per suddisfà a dumanda di chiarezza di i cunsumatori.

2)tecnulugia

UDisplay 7-inch, utilizza l'ultime tecnulugia, cù una risoluzione finu à 1920 * 1080 è una capacità eccellente di restaurazione di u culore, chì furnisce l'ultima sperienza visuale.

3)interfaccia

UDisplay 7-inch, sustene LVDS, MIPI, HDMI, VGA, MIPI, USB è altri modi di cunnessione cumuni, chì ponu risponde à diverse esigenze di cunnessione di i cunsumatori.

wps_doc_1

2-l'applicazione di schermu di visualizazione di 7 inch

1)Teatru in casa

UDisplay 7-inchfurnisce l'imaghjini in alta definizione, facendu l'ideale per u teatru in casa, chì permette à i cunsumatori di sperimentà visuali simili à u teatru in casa.

2Assistenza industriale

U7 "displaypò ancu ièssiri usatu comu parti di un sistemu ausiliari industriale, chì pò esse stallati nant'à a macchina comu nicissarii à autumàticu funziunamentu.

3)Pantalla di publicità

UDisplay 7-inchpò ancu esse usatu cum'è una schermu di publicità in i lochi cummirciali, chì ponu facilmente mette publicità è facenu più convenientu per i cunsumatori per ottene u cuntenutu di publicità.

3-Precauzioni di visualizazione di 7 inch

1)Sicurezza di l'alimentazione

I requisiti di alimentazione elettrica per uDisplay 7-inchdeve risponde à i normi cunnessi per assicurà a sicurità di l'energia.Altrimenti, u display pò esse dannatu.

2)Evite u sole

Display 7 inchhè propensu à l'esposizione, cusì pruvate d'evità l'esposizione durante a stallazione, per ùn affettà a vita di serviziu di u display.

3)Fate cuntrolli regularmente

Verificate uDisplay 7-inchperiodicamente per assicurà u so funziunamentu normale.Se rileva una anomalia, rimpiazzà a parte in u tempu per assicurà u funziunamentu normale di u display.Pantalla di visualizazione di 7 inchpò esse appiicata à u teatru in casa, assistenza industriale, schermu di publicità è altre occasioni per furnisce una sperienza visuale megliu.Tuttavia, quandu si usa u display di 7-inch, duvemu ancu attentu à a sicurità di l'energia, esse sottu à u sole ardente per un bellu pezzu è l'ispezione regulare per assicurà l'usu normale di u display.

ShenzhenDISENDisplay Technology Co., Ltd.hè una impresa high-tech chì integra ricerca è sviluppu, cuncepimentu, pruduzzione, vendita è servizii.Si focalizeghja nantu à a ricerca, u sviluppu è a fabricazione di schermi di display industriali, schermi industriali tattili è prudutti di laminati ottici, chì sò largamente usati in i dispositi medichi, terminali industriali, veiculi, terminali Internet di e cose è case intelligenti.Avemu una vasta sperienza di R&D è di fabricazione in schermi TFT-LCD, schermi di visualizazione industriale, schermi tattili industriali, è schermi cumplettamente legati è appartenenu à i capi di l'industria di a visualizazione industriale.


Tempu di post: 18-May-2023