• BG-1 (1)

News

2022 Q3 Global Tablet PC Spedizioni Aghjunghjenu 38.4 Million Unità.Aumentu di più di 20%

News u 21 di nuvembre, secondu l'ultimi dati da l'urganizazione di ricerca di u mercatu DIGITIMES Research, glubale tablet PCe spedizioni in u terzu trimestre di u 2022 anu righjuntu 38,4 milioni di unità, un incrementu mensuale di più di 20%, un pocu megliu cà l'aspettattivi iniziali, principalmente per via di ordini da Apple.
4In Q3, i primi cinque marche di tablet PC in u mondu sò Apple, Samsung, Amazon, Lenovo è Huawei, chì cuntribuiscenu inseme à circa 80% di e spedizioni glubale.
A nova generazione di l'iPad guidà e spedizioni di Apple à aumentà ulteriormente in u quartu trimestre, in crescita di 7% trimestrale.A quota di u mercatu di Apple in u trimestre hè cresciutu à 38,2%, è a quota di u mercatu di Samsung era di circa 22%.Inseme, rapprisentanu circa 60% di e vendite per u trimestre.

In quantu à a dimensione, a parte di spedizione cumminata di 10. x-inch è tablette più grande hà aumentatu da 80.6% in u sicondu trimestre à 84.4% in u terzu trimestre.
U segmentu di 10.x-inch solu rapprisintò 57.7% di tutte e vendite di tablette durante u trimestre.Siccomu a maiò parte di i tablette è i mudelli annunziati di novu in u sviluppu presentanu display da 10,95-inch o 11,x-inch,

Hè previstu chì in un futuru vicinu, a parte di spedizione di 10. x-inch è sopra tablet pc risusciterà à più di 90%, chì prumove schermi di visualizazione di grande dimensione per diventà e specificazioni mainstream di i futuri tablet PC.

Grazie à l'aumentu di e spedizioni di l'iPad, i spedizioni di i pruduttori ODM in Taiwan contanu per 38.9% di e spedizioni glubale in u terzu trimestre, è aumenteranu ancu in u quartu trimestre.

Malgradu fatturi pusitivi cum'è a liberazione di u novu iPad10 è iPad Pro è attività promozionali da i pruduttori di marca.
Tuttavia, a causa di a diminuzione di a dumanda finale per l'inflazione, l'aumentu di i tassi d'interessu in i mercati maturi è una ecunumia glubale debule.
DIGITIMES aspetta chì e spedizioni di tablette glubale diminuiscenu di 9% trimestrale in u quartu trimestre.
 


Tempu di post: 12-Jan-2023