• BG-1(1)

Nutizie

Chì ghjè a megliu suluzione TFT LCD per una macchina distributrice?

Per una macchina distributrice, unLCD TFT (Transistor à film sottile)hè una ottima scelta per via di a so chiarezza, durabilità è capacità di gestisce applicazioni interattive. Eccu ciò chì rende un TFT LCD particularmente adattatu per i display di e macchine distributrici è e specifiche ideali da circà:

1. Luminosità è Leggibilità:
Alta luminosità(minimu 500 nits) hè cruciale per assicurà a leggibilità in diverse cundizioni di illuminazione, cumpresi ambienti esterni è interni assai illuminati. Alcuni distributori automatichi beneficianu ancu di rivestimenti antiriflessu o schermi transflettivi, chì migliuranu a visibilità à a luce diretta di u sole.

2. Durabilità:
I distributori automatichi sò sottumessi à un usu intensu è sò spessu piazzati in zone senza surveglianza o publiche. Un LCD TFT cù un vetru temperatu forte o un schermu rinforzatu pò prevene graffi è danni da un usu frequente. Cercate schermi cù classificazione IP (per esempiu, IP65) se hè necessaria a resistenza à l'acqua è à a polvere.

3. Capacità tattile:
Parechje macchine distributrici muderne utilizanu interattivitàschermi tattiliU toccu capacitivu hè tipicamente cunsigliatu per via di a so reattività è di a so capacità multi-touch, ancu s'è i schermi tattili resistivi sò più adatti s'è si prevede chì i clienti interagiscenu cù guanti o stili (per esempiu, in tempu fretu).

schermu LCD capacitivu à pannellu tattile

4. Angulu di visualizazione largu:
Per accoglie diverse pusizioni di visualizazione, unangulu di visione largu(170° o più) aiuta à assicurà chì u testu è l'imagine sianu chjaramente visibili da parechje direzzione, ciò chì hè particularmente impurtante in i lochi publichi è à trafficu intensu.

5. Risoluzione è dimensione:
A Schermu da 7 à 15 polliciCù una risoluzione di 1024x768 o superiore hè generalmente ideale. I schermi più grandi ponu esse adatti per e macchine cù selezioni di prudutti cumplesse o funzioni multimediali, mentre quelli più chjuchi funzionanu per interfacce più semplici.

Schermu LCD TFT di 15 pollici per distributore automaticu

6. Tolleranza di temperatura:
I distributori automatichi ponu esse esposti à temperature variabili, soprattuttu s'elli sò posti à l'esternu. Sceglite un LCD TFT chì pò funziunà in un largu intervallu di temperature, tipicamente da -20 °C à 70 °C, per impedisce prublemi di visualizazione in cundizioni climatiche estreme.

7. Efficienza energetica:
Siccomu i distributori automatichi funzionanu in continuu, un display à bassa putenza pò aiutà à riduce i costi energetichi. Certi LCD TFT sò ottimizzati per l'efficienza energetica, in particulare quelli cù retroilluminazione chì si adatta à e cundizioni di luce ambientale.

schermu tattile LCD tft

I pruduttori chinesi populari, cum'èDISEN ELECTRONICS CO., LIMITATAoffrenu LCD TFT chì rispondenu à queste specifiche è ponu esse persunalizati per applicazioni di distributori automatichi.

DISEN hè una impresa high-tech chì integra R&S, cuncepimentu, pruduzzione, vendita è serviziu. Si cuncentra nantu à a R&S è a fabricazione di schermi industriali, muntati nantu à veiculi, schermi tattili è prudutti di bonding otticu. I prudutti sò largamente usati in apparecchiature mediche, terminali palmari industriali, terminali IoT è case intelligenti. Hà una ricca sperienza in R&S è fabricazione di schermi TFT LCD, display industriali è automobilistici, schermi tattili è laminazione cumpleta, è hè un capu di fila in umostraindustria.


Data di publicazione: 20 dicembre 2024