• BG-1 (1)

News

Chì ghjè u display LCD transflettivu?

In generale, i schermi sò divisi in: riflettenti, trasmissivi cumpleti è trasmissivi / tramsflettivi secondu u metudu di illuminazione.

· Screen riflettente:Ci hè un specchiu riflettente à u spinu di u screnu, chì furnisce una fonte di luce per leghje sottu u sole è a luce.

Vantaggi: Eccellente prestazione sottu fonti di luce forte cum'è a luce di u sole all'aperto.

Mancanze: Difficile di vede o di leghje in poca o senza luce.

· Full-trasmissive: Ùn ci hè micca specchiu in u spinu di u screnu cumplettamente trasparenti, è a fonte di luce hè furnita da a retroilluminazione.

Vantaggi: Eccellente capacità di lettura in poca luce è senza luce.

Svantaghji: A luminosità di u retroilluminazione hè seriamente insufficiente in a luce di u sole all'aperto. Basta cunfidendu à l'aumentu di a luminosità di a retroilluminazione perde rapidamente u putere, è l'effettu hè assai insatisfactoriu.

·U screnu semi-riflettente: Hè di rimpiazzà u specchiu nantu à a parte posteriore di u screnu riflettente cù un film riflettente specchiu, è a film riflettente hè un specchiu quandu si vede da u fronte, è un vetru trasparente chì pò vede à traversu u specchiu quandu si vede da u spinu, è una retroilluminazione cumpletamente trasparente hè aghjuntu.

Si pò dì chì a schermu trasflettiva hè un hibridu di u schermu riflettente è a schermu cumpletamente trasparente.

I vantaghji di i dui sò cuncentrati, è hà sia l'eccellente capacità di lettura di u screnu riflettente in u sole di l'esterno, sia l'eccellente capacità di lettura di u tippu cumplettamente trasparenti in poca luce è senza luce.

LCD trasflettivu

E caratteristiche di a schermu trasflettiva sò: a luminosità di retroilluminazione si adatta automaticamente à l'ambienti esterni. U più forte u sole di l'esterno, u più forte a retroilluminazione (luce di u sole) riflessa da a film riflettente.

Ùn importa micca quantu hè forte a luminosità di u sole di l'esterno, più forte hè a luce ambientale, più forte sarà a retroilluminazione riflessa.

L'esterno pò esse cumplettamente indipendenti da l'equipaggiu di retroilluminazione supplementu, cusì risparmia assai putenza fora di una schermu cumpletamente trasparente, è l'effettu di lettura hè assai megliu.

LCD leggibile à a luce di u sole

ApplicazioneAmotivi:

A.Strumentu di visualizazione di l'aviò: aviò di passageru, aviò di caccia, elicotteru à bordu

B. Display di vittura: computer di vittura, GPS, metru intelligente, schermu TV

C.Telefoni mobile high-end

Strumentu D.Outdoor: GPS portatile, telefuninu mobile à trè prove

E.Computer Portable: Computer Tree-Proof, UMPC, high-end MID, high-end tablet computer, PDA.

Alcune grandi marche straniere di telefoni cellulari high-end, telefoni cellulari à trè prove per l'esterno, GPS portatili esterni, computer portatili, UMPC, MID, tablette high-end è altri prudutti high-end usanu tutti sta tecnulugia.

Cum'è l'iPhone d'Apple, l'Apple Itouch, l'ipad d'Apple, i mudelli high-end di telefoni cellulari Nokia, telefoni cellulari BlackBerry, PDA Hewlett-Packard è Dopod, telefoni cellulari Meizu M9, Gaoming, Magellan GPS è altri prudutti.

 


Tempu di Postu: Dec-06-2022