• BG-1 (1)

News

Chì ghjè u Display OLED?

OLED hè l'abbreviazione di Organic Light Emitting Diode, chì significa "Organic Light Emitting Display Technology" in Chinese.L'idea hè chì una strata organica di emissione di luce hè incruciata trà dui elettrodi. Quandu l'elettroni pusitivi è negativi si scontranu in u materiale urgànicu, emettenu. light.The struttura basica diOLED hè di fà una strata di materiale organico emettitore di luce decine di nanometri grossi nantu à u vetru di l'ossidu di stagno d'indiu (ITO) cum'è una capa di emissione di luce. Sopra a capa di emissione di luce hè una strata di elettrodi metallichi cù funzione di travagliu bassu, furmendu una struttura. cum'è un sandwich.

7

display OLED d'alta tecnulugia

Sustrato (plastica trasparente, vetru, foglia) - U sustrato hè adupratu per sustene l'OLED sanu.

Anodu (TRASPARENTE) - L'anodu elimina l'elettroni (aumenta i "buchi") di l'elettroni mentre u currente scorri attraversu u dispusitivu.

Strada di trasportu di buchi - Questa capa hè custituita da molécule di materiale urganicu chì trasportanu "buchi" da l'anodu.

Capa luminescente - Questa capa hè custituita da molécule di materiale urganicu (in uppusizione à i strati conduttivi) induve u prucessu di luminescenza si svolge.

Strada di trasportu di l'elettroni - Questa strata hè custituita da molécule di materiale urganicu chì trasportanu l'elettroni da u catodu.

Cathodes (chì ponu esse trasparenti o opachi, secondu u tipu di OLED) - Quandu u currente scorri attraversu u dispusitivu, i catodi inject l'elettroni in u circuitu.

U prucessu di luminescenza di l'OLED hà generalmente i seguenti cinque fasi basi:

8

① Iniezione di carrier: sottu l'azzione di un campu elettricu esternu, l'elettroni è i buchi sò iniettati in u stratu funziunale organicu in sandwich trà l'elettrodi da u catodu è l'anodu, rispettivamente.

② Trasportu Carrier: l'elettroni injectati è i buchi migranu da a strata di trasportu di l'elettroni è a strata di trasportu di buchi à a strata luminescente, rispettivamente.

③ Ricombinazione di i carrier: dopu chì l'elettroni è i buchi sò stati iniettati in a capa luminescente, sò ligati inseme per formate coppie di buchi elettroni, vale à dì ecconi, per via di l'azzione di a forza di Coulomb.

④ Migrazione di l'exciton: A causa di u sbilanciamentu di u trasportu di l'elettroni è di i buchi, a regione principale di furmazione di l'exciton generalmente ùn copre micca tutta a strata di luminescenza, cusì a migrazione di diffusione si farà per via di u gradiente di cuncentrazione.

⑤A radiazione di ecciton degenera i fotoni: una transizione radiativa di ecciton chì emette fotoni è libera energia.


Tempu di Postu: Aug-11-2022