• BG-1 (1)

News

Chì sò e caratteristiche funziunali è scenarii d'applicazione di u screnu LCD bar?

Cosa hè u fcaratteristiche unctional è scenarii di applicazione di u screnu LCD bar?

Cù u sviluppu cuntinuu di a ricerca scientifica è l'innuvazione, diverse tecnulugia novi cuntinueghjanu à apparisce in a nostra vita. L'industria di a visualizazione ùn hè micca eccezzioni, una varietà di mostra di striscia creativa più è più in una varietà di posture appare in u campu di visione di e persone, per u mondu. per creà una forma culurita di un sistema di visualizazione diversu, chì ùn hè micca solu u prugressu di a tecnulugia, ma ancu a prumuzione di a dumanda di visualizazione di a diversità di u mercatu.

A schermu LCD bar hè un tipu di display industriale chì hè adattatu per l'ambiente di stallazione speciale sviluppatu da a nostra cumpagnia. A lunghezza è l'altezza pò esse persunalizata secondu a dimensione attuale. A macchina sana hà una dimensione ultra-sottile, alta luminosità, longa vita di visualizazione, waterproof, bona dissipazione di u calore, è pò ièssiri usatu in interni è outdoors.The principali prudutti sòScreen bar LCD,Screen bar LCD, schermu di striscia LCD in forma, schermu di barra led, schermu di splicing di striscia, schermu di stazione di metro, schermu di guida di autobus, display di striscia, macchina di publicità di striscia, ecc.U disignu di leapfrog di uScreen bar LCDè u so aspettu piacevule anu rottu assai restrizioni à l'ambiente di stallazione di u tradiziunaleschermu LCD, Facennu u prugettu più flexiblee è ribaltendu cumplettamente u tradiziunale schermu di publicità LED monocromu.Ignite una nova passione in l'industria di publicità è creanu un novu valore cummerciale.

schermu 1

Caratteristiche di u screnu LCD bar

1.High affidabilità, bona stabilità schermu di cristalli liquidi di u sustrato di cristalli liquidi brillanti attraversu un prucessu tecnicu unicu.U screnu TV cumuna hà e caratteristiche di u screnu LCD industriale, alta affidabilità, bona stabilità, adattatu per travaglià in ambienti duri.

2.High efficienza, longa vita di serviziu LCD schermu striscia utilizendu sustrato d'aluminiu impurtatu, grande effettu di absorption è capacità di dissipation di u calore per riduce l'attenuazione di luce di luci LED.L'influenza di u calore di a retroilluminazione nantu à u sustrato di cristalli liquidi hè bassa, per ottene u risparmiu d'energia, una longa vita, un risparmiu energeticu efficace, è un voluminu di produttu più liggeru è più sottile.

3.Intelligent tuning display effect LCD strip screen high luminosità cunfigurazione light controller automaticu, secondu l'ambienti circundante aghjustà automaticamente a luminosità di u screnu, cusì chì l'imaghjini di u screnu per ottene un bonu effettu visuale, ma ancu per ottene u risparmiu d'energia è i cumpunenti di u produttu di u assai. bassu gradu di età.

4.Ultra-alta cuntrastu dinamica

U screnu di a barra LCD hà un cuntrastu dinamicu ultra-altu, a visualizazione di culore hè più saturata è splendida, l'effettu visuale hè più stereoscopicu è realistu, u tempu di risposta ultra-rapidu, è l'inserimentu unicu di u campu neru è a tecnulugia di scansione di retroilluminazione aumentanu u rendiment visuale. sottu a stampa dinamica.

5.L'eccellenti caratteristiche di u travagliu di a temperatura larga di u screnu di a striscia LCD ponu scuntrà l'ambienti di a bassa temperatura di l'iniziu rapidu è a visualizazione di l'imaghjini chjaru, in a temperatura di l'ambienti naturali di l'operazione in tuttu u tempu, assai adattatu per i bisogni di visualizazione esterna.

U schermu di striscia LCD hà una larga gamma di applicazioni, chì ponu esse appiicati in autobus, metro, aeroportu, shopping mall, surviglianza di sicurezza, centru di cummandu è spedizione, sistema di visualizazione di u centru di mostra, insegnamentu multimediale, unità di guvernu, sala di trasmissione scolastica, videoconferenza. sistema, sala di mostra multifunzionale, lochi di divertimentu, ristoranti, publicità è visualizazione, visualizazione di l'imaghjini di u magazinu di marca, stazione di televisione, sala di mostra d'impresa, etc.

ShenzhenDISENDisplay Technology Co., Ltd.hè una impresa high-tech chì integra ricerca è sviluppu, cuncepimentu, pruduzzione, vendita è servizii.Si focalizeghja nantu à a ricerca, u sviluppu è a fabricazione di schermi di display industriali, schermi industriali tattili è prudutti di laminati ottici, chì sò largamente usati in i dispositi medichi, terminali industriali, veiculi, terminali Internet di e cose è case intelligenti.Avemu una vasta sperienza di R&D è di fabricazione in schermi TFT-LCD, schermi di visualizazione industriale, schermi tattili industriali, è schermi cumpletamente legati è appartenenu à i capi di l'industria di a visualizazione industriale.


Tempu di Postu: Feb-08-2023