• BG-1 (1)

News

Chì ci hè a sfarenza trà TN è IPS?

1

U pannellu TN hè chjamatu pannellu Twisted Nematic.
Vantaggiu:
Facile à pruduce è prezzu prezzu.
Svantaghji:
①Touch produce un mudellu d'acqua.
②L'angolo visuale ùn hè micca abbastanza, sè vo vulete ottene una perspettiva più grande, avete bisognu di utilizà un film di compensazione per cumpensà.
③ Gamma di culori ristretta, scarsa capacità di restaurazione, transizioni innaturali, è anguli di vista stretti,
④U display sarà ligeramente biancu.
⑤I primi prudutti anu avutu ancu prublemi cù drag è ghosting.

3

IPS hè l'abbreviazione di In-plane Switching, chì significa tecnulugia di schermu Flat Switching.
Vantaggi:
①L'angolo di vista di u pannellu duru IPS pò ghjunghje à 178 gradi. Significa chì l'imaghjini pare u listessu quandu si vede da u fronte o da u latu.

②U culore hè veru è precisu.
③A velocità di risposta hè rapida, a traccia di muvimentu di u screnu IPS hè più delicata è chjara, è u prublema di trascinamentu è scuzzulate di l'imaghjini hè risoltu.
④Avete un effettu di visualizazione dinamica più chjaru è delicatu.
⑤Conservazione di l'energia è prutezzione di l'ambiente.
⑥Toccate senza mudellu d'acqua.
⑦Screnu duru IPS LCD TV pò realizà bè l'imaghjini HD dinamiche, soprattuttu adattatu per a riproduzione di l'imaghjini in muvimentu senza ombra residuale è traccia.Hè un trasportatore ideale per fighjà l'imaghjini digitale HD, in particulare i filmi veloci, cum'è cuncorsi, ghjochi di corsa è filmi d'azzione.A causa di a struttura moleculare horizontale unica di u schermu duru IPS, hè assai stabile senza marchi d'acqua, ombre è lampi quandu si toccu, cusì hè estremamente adattatu per i dispositi di TV è di visualizazione publica cù funzione touch.

4

Svantaghji:
① Prezzu altu
②A causa di a disposizione horizontale di molécule di cristalli liquidi in i schermi IPS, l'angolo di vista hè aumentatu mentre a penetrazione di a luce hè ridutta.Per vede megliu i culori brillanti, a luminescenza di a retroilluminazione hè aumentata, cusì u fenomenu di fuga di luce hè assai cumuni in i schermi IPS.Cù l'allargamentu di u screnu, a grande zona di fuga di luce di u bordu hè sempre stata a critica di IPS.

5

Tempu di post: 14-ghjugnu-2022