• BG-1 (1)

News

Chì interfacce anu schermi TFT LCD di diverse dimensioni?

A visualizazione di cristalli liquidi TFT hè un terminal intelligente cumuni cum'è una finestra di visualizazione è una entrata per l'interazzione mutuale.

L'interfaccia di i diversi terminali intelligenti sò ancu diffirenti.Cumu ghjudichemu quali interfacce sò dispunibili nantu à i schermi LCD TFT?

In fattu, l'interfaccia di a visualizazione di cristalli liquidi TFT hè regularmente. Oghji, Disen venerà à popularizà a scienza cun voi, nantu à e regule di l'interfaccia di i schermi TFT LCD, è spergu d'aiutà à a selezzione di schermi TFT LCD.

Chì interfacce facenu TFT LCD scr1

1. Qualessu interfaccia hà u display TFT LCD di piccula dimensione ?

I schermi LCD TFT di dimensioni chjuche si riferiscenu in generale à quelli sottu à 3,5 pollici, è a risoluzione di tali schermi LCD TFT chjuchi hè relativamente bassu.

Dunque, a velocità per esse trasmessa hè relativamente inutile di dì, cusì sò aduprate interfacce seriali à bassa velocità, generalmente includendu: RGB, MCU, SPI, etc., chì ponu esse coperti sottu 720P.

2. Chì interfaccia hà u display LCD TFT mediu ?

A dimensione generale di i schermi TFT LCD di medie dimensioni include trà 3.5 inch è 10.1 inch.

A risoluzione generale di i schermi LCD TFT di taglia media hè ancu alta risoluzione, cusì a velocità di trasmissione hè relativamente più alta.

Interfacce cumuni per i schermi TFT LCD di medie dimensioni include MIPI, LVDS è EDP.

MIPI hè relativamente più utilizatu per schermi verticali, LVDS hè utilizatu più per schermi horizontali, è EDP hè generalmente utilizatu per schermi LCD TFT cù una risoluzione più alta.

3. Large size TFT LCD display

I schermi LCD TFT di grande dimensione da 10 inch è sopra ponu esse listati cum'è unu di elli.

I tipi di interfaccia per l'applicazioni generale à grande scala includenu: HDMI, VGA è cusì.

È stu tipu di interfaccia hè assai standard.Generally, si pò ièssiri usatu direttamente dopu à u plug in, senza cunversione, è hè còmuda è viloci à aduprà.

DISEN ELECTRONICS CO., LTD hè una impresa d'alta tecnulugia chì integra R&D, cuncepimentu, produzzione, vendita è serviziu.

Focus in R&D è a fabricazione di display industriali, schermi industriali tattili è prudutti di ligame otticu. I nostri moduli LCD sò largamente usati in l'equipaggiu medicale, terminali industriali portatili, terminali IoT è case intelligenti.

Avemu una ricca sperienza in R & S è a fabricazione di schermi LCD TFT, schermi di visualizazione industriale, schermi tattili industriali, è laminazione completa, è hè un capu in l'industria di display di cuntrollu industriale.


Tempu di Postu: Dec-06-2022