• BG-1 (1)

News

Chì sò e precauzioni per l'usu esternu di u LCD Bar LCD screen?

Cù l'usu generalizatu dischermi LCD bar, micca solu per l'usu interni, ma ancu spessu per l'usu esternu. Se un LCDbarA schermu deve esse aduprata fora, ùn hà micca solu esigenze strette in quantu à a luminosità di u screnu è più bisognu di adattà à l'ambiente esternu cumplessu di tutte e stagioni.schermi LCD barsò aduprati fora, è ci sò parechji prublemi è sfide à affruntà. Allora, chì hè u prublema cù schermi LCD bar in usu esterno? A seguita hè una breve introduzione da a cumpagnia Disen. 

display LCD esterno

1.Hè necessariu un alloghju à l'esterno impermeabile è a prova di polvere

Stu vetru hè ancu amparatu. Hè un vetru speciale insulating anti-riflettente. Stu vetru deve esse micca solu bonu per a perspettiva, ma ancu a prova di polvera, anti-corrosione, impermeabile, anti-furtu, anti-muffa, anti-bacterial, Protezione anti-UV è elettromagnetica. Secondu l'area, a corrosione di a pioggia àcida deve esse cunsiderata, è i materiali utilizati ponu varià.

2.A dissipazione di u calore di u schermu di a barra LCD esterna

A dissipazione di u calore di l'esternoschermi LCD barHè ancu un prublema impurtante. Se a temperatura hè troppu alta, pò facilmente dannà u dispusitivu. Allora u disignu dissipativu di u LCDbarschermu hè dinù assai cruciali.

3.Outdoor LCD bar schermu luminosità è prublemi anti-glare

U standard di luminosità di l'industria di visualizazione esterna hè chì deve ghjunghje à 1500cd /m2 in un ambiente di lucernariu senza ostaculi prima ch'ellu pò esse chjamatu display all'aperto.barre LCDl'usu di pannelli necessitanu indicatori anti-glare più altu s'ellu ùn devenu micca un "specchiu publicu" in u sole.

4.Outdoor prublema di temperatura

Vulete aduprà in ultra-bassa temperatura. A temperatura di l'ambienti in u nordu alcuni volte ghjunghje à -10 ℃ ~ -20 ℃, è l'usu generale di uschermu LCDa temperatura hè 0-50 ℃.S'ellu hè da esse usatu fora in u nordu, hè necessariu di assicurà chì u screnu hè travagliatu bè à temperature ultra-bassa è chì i cumpunenti ùn sò micca danni.

5.A luminosità di u schermu di notte è u prublema di regulazione di a luminosità di u schermu di ghjornu

A notte, quandu a luminosità di l'ambienti scende, hè inutile mantene a schermu à a luminosità massima. In u risultatu di sta situazione, a nostra cumpagnia hà sviluppatu cù successu un sistema di regulazione automatica di a luminosità, induve a luminosità di a schermu di a striscia LCD hè cambiata in cunsequenza. a luminosità ambientale per ottene u risparmiu d'energia è a prutezzione di l'ambiente.

DISEN ELETTRONICACo., Ltdhè una impresa d'alta tecnulugia chì integra a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione, a vendita è i servizii. Si focalizeghja nantu à a ricerca, u sviluppu è a fabricazione di schermi di visualizazione industriali, schermi industriali tattili è prudutti di laminati ottici, chì sò largamente usati in i dispositi medichi, terminali industriali portatili, veiculi, terminali Internet di e cose è case intelligenti. Avemu una vasta sperienza di R&D è di fabricazione in schermi TFT-LCD, schermi di visualizazione industriale, schermi tattili industriali, è schermi cumpletamente legati è appartenenu à i capi di l'industria di display industriale.


Tempu di Postu: Dec-06-2022