• BG-1 (1)

News

Chì sò e caratteristiche di u screnu TFT LCD?

A tecnulugia TFT pò esse cunsiderata cum'è a nostra grande invenzione in u 21u seculu. Hè stata largamente utilizata solu in l'anni 1990, ùn hè micca una tecnulugia simplice, hè un pocu cumplicata, hè u fundamentu di a visualizazione di tableta.schermu TFT LCD:

schermu TFT LCD 1

1.Low Power Consumption

A più grande caratteristica di TFT hè u cunsumu d'energia bassu, è ùn hà micca bisognu di assai tensione, cusì hè assai risparmiu di energia. hè assai adattatu per e macchine POS, telefoni cellulari, orologi di i zitelli è cusì.

TFT hà una varietà di mudelli è dimensioni per esse appiicati à diversi prudutti, ci sò schermi TFT 1inch, 1.5inch, 5.5inch, 2.4inch, 5inch, 3.2inch, 10.4inch, 55inch, ecc.DisenMostrasustene ancu un serviziu di sviluppu persunalizatu.

2.Green è Prutezzione Ambientale

TFTÙn contamina micca l'ambiente è ùn dice micca chì hè dannosu per u corpu umanu, cum'è i raghji X di a radiazione, questi ùn sò micca dispunibili, cusì pò esse usatu per rimpiazzà i libri di carta esistenti, è pò realizà a longa distanza. diffusione digitale, cun cuntenutu riccu è diversu.

3.It pò travaglià nurmalmente à differente temperature

schermu TFT LCDSempre chì hè un ambiente di temperatura chì a ghjente pò sente, u schermu TFT LCD pò funzionà nurmale, pò esse usatu nurmalmente da -20 ℃ à + 50 ℃. Se supera a gamma trà -20 ° C è + 50 °. C, allora una persunalizazione supplementaria hè necessaria.

A pruduzzione 4.Automated pò esse rializatu

Avà ci sò prufessiunaliSchere TFT LCDnmachini di pruduzzione, basu tuttu ciò chì pò ghjunghje sin'à pruduzzione autumàtica, avemu solu bisognu di cunfigurà certi impiegati, vi ponu pruduzzione in massa. I spedizioni di massa ponu risponde à i bisogni di produzzione di a maiò parte di i clienti.

5.TFT LCD screen hè facile à integrà è sustegnu persunalizazione è rimpiazzamentu

Hè stessu hè una tecnulugia chì combina a tecnulugia di semiconductor è a tecnulugia ottica, è hè aghjurnata rapidamente.In u futuru, hà sempre un putenziale di sviluppu assai grande è spaziu per ottimisazione.

DISEN Electronics Co., LtdFocus nantu à schermu di visualizazione industriale, schermu tattile industriale è prudutti di laminatura otticu R&D è fabricazione, I prudutti sò largamente usati in l'equipaggiu medicale, terminali industriali portatili, veiculi, terminali Internet di e cose è casa intelligente è altri campi.


Tempu di Postu: Nov-11-2022