• BG-1 (1)

News

Introduzione LTPS di a tecnulugia di polysilicon à bassa temperatura

A tecnulugia Poly-siliconu a bassa temperatura LTPS (Low Temperature poly-silicon) hè stata sviluppata inizialmente da cumpagnie tecnologiche giapponesi è nordamericane per riduce u cunsumu energeticu di a visualizazione di Note-PC è fà chì u Note-PC pare più sottile è più ligeru.In a mità di l'anni 1990, sta tecnulugia hà cuminciatu à esse messu in fase di prova. LTPS derivati ​​​​da a nova generazione di pannellu organicu chì emette luce OLED hè statu ancu formalmente in usu in 1998, i so vantaghji più grande sò ultra-sottile, pesu ligeru, bassa putenza. u cunsumu, pò furnisce culori più belli è imagine più chjaru.

Polysilicon à bassa temperatura

TFT LCDpò esse divisu in siliciu policristalinu (Poly-Si TFT) è siliciu amorfu (a-Si TFT), a diffarenza trà i dui si trova in e diverse caratteristiche di transistor. A struttura moleculare di polysilicon hè disposta pulitamente è diretta in un granu, cusì u A mobilità di l'elettroni hè 200-300 volte più veloce di quella di u siliciu amorfu.TFT-LCDsi riferisce à siliciu amorfu, tecnulugia matura, per i prudutti LCD mainstream. U polysilicon include principalmente dui tipi di prudutti: polysilicon high temperature (HTPS) è low temperature polysilicon (LTPS).

Poly-silicone a bassa temperatura; poli-siliciu bassu temperatura; LTPS (display à cristalli liquidi a transistor di film sottile) usa laser excimer cum'è fonte di calore in u prucessu di imballaggio. esse generatu è prughjettatu nantu à u sustrato di vetru di struttura di siliciu amorfu. Dopu chì u sustrato di vetru di struttura di siliciu amorfu assorbe l'energia di u laser excimer, serà trasfurmatu in una struttura di polisilicu. sustrato di vetru pò esse appiicatu.

Ccaratteristiche

L'LCD LTPS-TFT hà i vantaghji di alta risoluzione, veloce di reazione veloce, alta luminosità, alta velocità di apertura, ecc.LCD LTPS-TFThè in ordine di a-Si, a mobilità di l'elettroni hè più di 100 volte più altu, è u circuitu di guida perifericu pò esse fabbricatu à u stessu tempu nantu à u sustrato di vetru.Aghjunghje u scopu di l'integrazione di u sistema, risparmià spaziu è cunduce u costu IC.

À u listessu tempu, perchè u circuitu IC di u driver hè pruduciutu direttamente nantu à u pannellu, pò riduce u cuntattu esternu di u cumpunente, aumentà l'affidabilità, facilità di mantenimentu, accurtà u tempu di prucessu di assemblea è riduce e caratteristiche EMI, è dopu riduce u disignu di u sistema di applicazione. tempu è espansione a libertà di disignu.

LTPS-TFT LCD hè a più alta tecnulugia per ottene System on Panel, a prima generazione diLCD LTPS-TFTaduprendu un circuitu di driver integratu è un transistor d'imaghjini d'alta prestazione per ottene una alta risoluzione è un effettu di alta luminosità, hà fattu LTPS-TFT LCD è A-Si anu una grande differenza.

A seconda generazione di LTPS-TFT LCD attraversu u prugressu di a tecnulugia di circuitu, da l'interfaccia analogica à l'interfaccia digitale, riduce u cunsumu di energia. A mobilità nantu à u trasportatore di sta generazioneLCD LTPS-TFThè 100 volte quella di a-Si TFT, è a larghezza di a linea di u mudellu di l'elettrodu hè di circa 4μm, chì ùn hè micca cumplettamente utilizatu per LTPS-TFT LCD.

L'LCD LTPS-TFT sò megliu integrati in LSI periferiche cà Generazione 2. U scopu di LCDS LTPS-TFT hè di:(1) ùn anu micca parti periferiche per fà u modulu più sottile è più ligeru, è riduce u numeru di pezzi è u tempu di assemblea; (2) U processamentu di signale simplificatu pò riduce u cunsumu di energia; (3) Equipatu di memoria pò riduce u cunsumu di energia à u minimu.

L'LCD LTPS-TFT hè previstu di diventà un novu tipu di display per via di i so vantaghji di alta risoluzione, alta saturazione di culore è low cost. pannelli di visualizazione di medie dimensioni.

Tuttavia, ci sò dui prublemi in p-Si TFT. Primu, u currente di spegnimentu (vale à dì a corrente di fuga) di TFT hè grande (Ioff = nuVdW / L); In secondu, hè difficiule di preparà materiale p-Si di alta mobilità in grande zona à bassa temperatura, è ci hè una certa difficultà in u prucessu.

Hè una nova generazione di tecnulugia derivata daTFT LCD.I schermi LTPS sò fabbricati agghiuncennu un prucessu laser à i pannelli TFT-LCD di siliciu amorfu (A-Si) cunvinziunali, riducendu u numeru di cumpunenti da 40 per centu è cunghjuntendu e parti da 95 per centu, riducendu assai a probabilità di fallimentu di u produttu. miglioramenti in u cunsumu di energia è a durabilità, cù 170 gradi di anguli di vista horizontale è verticale, 12 ms di tempu di risposta, 500 nits di luminosità, è un rapportu di cuntrastu 500: 1.

Ci sò trè modi principali per integrà i driver p-Si à bassa temperatura:

U primu hè u modu di integrazione hibrida di scansione è switch di dati, vale à dì, u circuitu di linea hè integratu inseme, l'interruttore è u registru di shift sò integrati in u circuitu di linea, è u driver d'indirizzu multiple è l'amplificatore sò cunnessi esternamente à u display flat panel. cù u circuitu ereditatu;

Siconda, tuttu u circuitu di guida hè cumplettamente integratu nantu à u display;

In terzu, i circuiti di guida è di cuntrollu sò integrati nantu à u screnu.

Shenzhen DisenDisplay Technology Co., Ltd.hè una impresa d'alta tecnulugia chì integra a ricerca è u sviluppu, u disignu, a produzzione, a vendita è u serviziu. Si focalizeghja nantu à a ricerca è u sviluppu è a fabricazione di schermi di visualizazione industriali, schermi tactili industriali è prudutti di laminatura otticu, chì sò largamente usati in l'equipaggiu medicale, industriale. terminali portatili, terminali Internet di e cose è smart home.Avemu una ricca sperienza di R&D è di fabricazione in tftschermu LCD, schermu di visualizazione industriale, schermu tattile industriale, è fitta cumpleta, è appartene à u capu di l'industria di a visualizazione industriale.


Tempu di post: 21-mar-2023