• BG-1(1)

Nutizie

Schermu LCD in l'armata

Per necessità, a maiò parte di l'equipaggiamenti utilizati da e forze armate devenu, almenu, esse robusti, portatili è ligeri.

As LCD(Display à Cristalli Liquidi) sò assai più chjuchi, più ligeri è più efficienti in termini di energia chè i CRT (Tubi à Raggi Catodici), sò una scelta naturale per a maiò parte di l'applicazioni militari. In i cunfini di una nave navale, un veiculu di cummattimentu blindatu, o valigie di transitu di l'Armata purtate nantu à u campu di battaglia,Monitori LCDpò visualizà facilmente l'infurmazioni critiche cù un ingombru più chjucu.

Monitor LCD duali micro-robusti, ribaltabili è à duie viste

Monitor LCD duali micro-robusti, ribaltabili è à duie viste

Spessu, l'armata richiede caratteristiche spezializate, cum'è a compatibilità NVIS (Night Vision Imaging Systems) è NVG (Night Vision Goggles), a leggibilità à a luce solare, a robustezza di a scatula, o qualsiasi numeru di segnali video cuntempuranii o legacy.

In quantu à a cumpatibilità NVIS è a leggibilità à a luce solare in l'applicazioni militari, un monitor deve esse cunforme à MIL-L-3009 (prima MIL-L-85762A). Cunsiderendu a guerra muderna, l'applicazione di a lege è i requisiti operativi clandestini, chì includenu sempre di più a luce solare diretta intensa è/o u bughju tutale, ci hè una dipendenza crescente da i monitor cù cumpatibilità NVIS è leggibilità à a luce solare.

Un altru requisitu per i monitor LCD destinati à l'usu militare hè a durabilità è l'affidabilità. Nimu ùn esige più da u so equipaggiamentu chè i militari, è i schermi di qualità cunsumatore muntati in involucri di plastica fragili ùn sò micca à l'altezza di u compitu. Involucri metallici robusti, supporti di smorzamentu speciali è tastiere sigillate sò un elementu standard. L'elettronica deve cuntinuà à funziunà senza prublemi indipendentemente da l'ambiente difficiule, dunque i standard di qualità devenu esse rigorosi. Parechji standard militari affrontanu i requisiti di robustezza di i veiculi aerei, terrestri è di e navi. Questi includenu, ma ùn sò micca limitati à:

MIL-STD-901D - Resistenza à l'urti elevati (Navi marittime)
MIL-STD-167B - Vibrazione (Navi Marittime)
MIL-STD-810F - Cundizioni Ambientali di Campu (Veiculi è Sistemi Terrestri)
MIL-STD-461E/F – EMI/RFI (Interferenza Elettromagnetica/Interferenza di Radiofrequenza)
MIL-STD-740B - Rumore Trasmessu in l'Aria/Strutturale
TEMPEST - Materiale Elettronicu di Telecomunicazioni Prutettu da Trasmissioni Spurie Emananti
Connettori video BNC
Connettori video BNC

Naturalmente, i signali video chì un monitor LCD accetta sò cruciali per l'operazioni militari. I vari signali anu ognunu i so propri requisiti di cunnettore, timing è specifiche elettriche; ogni ambiente richiede u megliu signale chì si adatta à u compitu datu. Quì sottu hè una lista di i signali video più cumuni chì un monitor LCD destinatu à l'armata puderia potenzialmente richiede; tuttavia, questu ùn hè micca una lista cumpleta.

schermu LCD di qualità militare

Video di l'urdinatore analogicu

VGA

SVGA

ARGB

RGB

Sincronizazione separata

Sincronizazione cumposta

Sincronizazione nantu à u verde

DVI-A

STANAG 3350 A / B / C

Video di l'urdinatore digitale

DVI-D

DVI-I

SD-SDI

HD-SDI

Video cumpostu (in diretta)

NTSC

PAL

SECAM

RS-170

S-Video

Video HD

HD-SDI

HDMI

Altri standard video

CGI

CCIR

EGA

RS-343A

EIA-343A

Preparazione di u display LCD per u miglioramentu otticu

Preparazione di u display LCD per u miglioramentu otticu

Un'altra cunsiderazione impurtante per e forze armate hè l'integrazione di sovrapposizioni di display. U vetru resistente à i colpi hè utile in ambienti cù forti scosse è vibrazioni, è ancu in cundizioni d'impattu direttu. E sovrapposizioni chì miglioranu a luminosità è u cuntrastu (vale à dì, vetru rivestitu, film, filtri) aiutanu à cuntrullà a riflessione è u bagliore ogni volta chì u sole splende nantu à a superficia di u schermu. I schermi tattili migliuranu l'usabilità in situazioni induve una tastiera è un mouse ùn sò micca pratichi da aduprà. I schermi per a privacy mantenenu sicure l'infurmazioni sensibili. I filtri EMI schermanu l'interferenze elettromagnetiche emesse da u monitor è limitanu a suscettibilità di u monitor. E sovrapposizioni chì offrenu una di queste capacità individualmente o in cumminazione sò cumunemente richieste per l'applicazioni militari.

Mentre uMonitor LCDL'industria hè cumposta da parechji prudutti capaci, per furnisce un monitor LCD di qualità militare, un fabricatore deve assucià capacità, affidabilità è usabilità in praticamente tutti l'ambienti è e cundizioni. UnFabbricante di LCDhà bisognu di familiarizà si intimamente cù qualsiasi esigenza particulare - in particulare i standard militari - s'elli volenu esse cunsiderati una fonte viabile per qualsiasi branca militare.


Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2023