• BG-1 (1)

News

Introduzione à a tecnulugia di u prucessu di fabricazione COG Part Three

AOI in linea catturà u schermu di posizionamentu di u statu1. Inspeczione otticu automatica, si riferisce à un metudu di deteczione chì ottene l'imaghjini di l'ughjettu in prova per l'imaghjini otticu, processa è analizà cù un algoritmu di trasfurmazioni specificu, è paragunà cù l'imagine di mudellu standard per ottene u difettu di l'ughjettu. in prova.AOI a precisione di rilevazione di l'equipaggiu hè alta, rapida, ma ancu u prucessu di produzzione di a qualità di u travagliu è u tipu di difetti è altre situazioni raccolte, feedback back, per l'analisi è a gestione di u persunale di cuntrollu di prucessu.Hè u metudu di deteczione più utilizatu in u mumentu.

2.Verificà automaticamente u numeru di particeddi cunduttivi à a pusizione di ligame è l'effettu di ligame attraversu una macchina d'alta precisione, è determina i prudutti boni è cattivi.

Simplificà u prucessu di u produttu, mentre riduce u costu di l'ispezione umana, riduce ancu assai u costu ecunomicu causatu da u flussu di prudutti difettusi causati da l'ispezione manuale.

3.L'intruduzione di l'AOI in linea realizà un prucessu di produzzione cumplettamente automaticu in un passu da a materia prima à l'ispezione


Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022